RUILEN & RETOURNEREN
Wij besteden veel aandacht aan uw bestelling en de verzending hiervan. Het kan voorkomen dat u toch niet
tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om uw product te retourneren binnen 14
dagen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.


Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.


Producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten
bedoeld die bedrukt worden met naam, een afbeelding of bijvoorbeeld uw logo/eigen tekst. Mocht er sprake
zijn van een drukfout of productiefout, dan dient er binnen 30 dagen na ontvangst hier contact over
opgenomen te worden. Binnen de 30 dagen zullen we het product opnieuw voor u produceren. Na 30 dagen
kunnen we helaas niks meer voor u betekenen. Het is dus van belang dat u de bestelling controleert als
deze binnenkomt.


Stappenplan retourneren:
1.Controleer eerst of uw retour aan de voorwaarden voldoet: - Het artikel dient onbeschadigd en niet
gebruikt te zijn - Het artikel mag niet gewassen zijn of vlekken hebben die door gebruik zijn ontstaan.
2. Stuur een mail naar info@DomburgDB.nl en geef aan welk product en waarom u het wilt retourneren.
3.Verpak de artikelen.
4.Schrijf het retouradres op de verpakking: Domburg Decoratie en Bedrukkingen steinenburglaan 10 3731
GG De bilt
5.Frankeer het pakket en breng het naar een PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor
uw rekening.Zorg ervoor dat u verzendt met track & trace code. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld
worden voor kwijtgeraakte retouren.
6. Zodra uw retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op uw
bankrekening.
Bij het terugsturen van de bestelling of een deel daarvan krijgt u de verzendkosten van uw aankoop niet
teruggestort.
7.Mocht de reden van retourneren komen door een fout van Domburg Decoratie en Bedrukkingen dan zal de
aankoopsom inclusief alle verzendkosten worden vergoed.

Ruilen En Retourneren
PDF – 17,3 KB 129 downloads